Friday 22 July 2011

Siapa untuk Aku?






Ramai menanti aku menuju ke alam perkahwinan
Kiranya dalam family memang turn aku la
Kawan-kawan, sepupu sepapat dah tak sabar tu
Heheheeee, aku gelak sendirian sambil terpikir

Macamana rupa aku bila di make up nanti?
Macamana gaya aku bila pakai baju kahwin?
Macamana gerak geri aku bila di ijabkabul?
Heels??...ya ampunnnn!!
Harus bagaimana aku nanti?

Tapi bukan persoalan di atas itu yang mengganggu aku
Sekarang ni, belom ketemu lagi jejaka di hati
Bukan terlalu memilih, cuma jambatan yang aku lalui sekarang terlalu panjang
Berkawan biar ramai, berkasih biar satu
Jangan terburu-buru mencari cinta jika hanya untuk mengisi masa
Happy ending yang aku cari
Hati ini kadang-kadang meronta, menjerit tapi ada hikmah tu =D

Barang yang lepas jangan di kenang bak pepatah Sepah, hehe
Bukan aku membenci, tapi aku perlu buang terus
Untuk bagi ruang kepada yang berhak terima aku
Aku cuma mencari kenangan yang akan terus abadi di sisi
Biarlah masa yang tentukannya
Bukan aku tak mencari tapi aku belum temui

Allah.. Keluarga.. Rakan-rakan harta berharga buat aku!
Yang penting.. Kena selalu batu!! ;p
Omputih kata "BETTER LATE THAN NEVER"
Org Melayu kata "KALAU ADA JODOH TAK KE MANA"

Love u alls from the bottom of my heart, Hugs!


No comments: