Friday, 29 July 2011

Pelik itu Aku




6 PERKARA PELIK PASAL SAYA

1) bila MARAH, saya suka PENDAM.. muka tak pyh ckp macamana rupa nye :)

2) suka DRIVE keta laju-laju bila saya MARAH & GERAM.. penah kat roundabout Kangar tu macam nak terbalik keta, nasib baik hidup lagi, alhamdulillah

3) BELANJA sampai habis DUIT bila saya TENSION.. siap nak belanja kawan-kawan, adik-adik lagi tu.. beli apa pon tak tau.. tapi skrg pitih dah kurang tak dpt teruskan habit ni, i'm sory

4) tak dapat nak makan kat SECRET RECIPE, tengok tulisan kedai tu pon dah LOYA.. aritu kezen ajak teman pi makan, ya Allah! bertahan ja.. nak termuntah dah rasa dok dlm tu..

5) paling GELI kat CICAK & KUCING... dok taip ni pon dah meremang bulu tengkuk, lembik-lembik, ekoq terputus, berbulu.. erkkkk!!

6) bila bergambar, mesti semua picx saya SENYUM nampak GIGI sebab saya tak reti nak senyum AYU-AYU. yang ni pon abah saya dok perli selalu...!

kamu pon mesti ada jugak perkara yang pelik pasal diri kamu kan.. ooyeahhhh~



4 comments:

Muiz Ilusinasi said...

haha snyum nmpak gg lg manis rsanyer..^^

Cik Paah said...

hehe.. senyum biar ikhlas kan.. :)

sekamar rindu said...

salam...

jgnlah drive laju2...bahaya tu.

*folo ur blog

Cik Paah said...

hehe... :)
insyaAllah kalo tak marah, geram