Friday 15 July 2011

Make Up



M.A.K.E U.P
owhhhh..satu perkataan yang bukan menggambarkan aku
bukan tak suka, tapi tak terbiasa

Cikgu, cantik baju cikgu hari ini..tegur pelajar2 sebelum P&P bermula
Cikgu pon comey, kalau letak compact powder dan calit lipstik lagi ok
Erkkkkkk...tersentap aku!
Saya tak make up tak okey ke?
Okey je cikgu.....
Hahahaaa...walaupon aku tau aku bukannya cantik, comey & segak pon
Layan saja teguran mereka..

Sepanjang 27 tahun ini boleh di kira dengan jari berapa kali aku make up
Itu pon di paksa..tak suka betol!
Bila ke Guardian takpon Watson's dengan sepupu takpon maksu
Aku bagaikan mati kutu..
Eye liner? Eye shadow? Blusher? Lipstik?
Ini hanya separuh yg disebut yang lain aku tak tahu..
Aduhhhhhhh...rasa macam soalan exam lagi senang nak jawab =D

Nanti dan nanti aku tak tau bila
Akan di cuba kot
Mencuba ke atas wajah yang tak seberapa ini
We'll see...
Hehe hehe hehe..
Apa punya entri entah aku buat ni??



1 comment:

azu said...

hai..salam kenal!
jemput singgah ye
http://azumie.blogspot.com/2011/07/nuffnang-bagi-4-tiket-wayang-free.html