Monday 25 July 2011

Pagi tadi



Titisan hujan menemani kita
Berdua berbicara tentang aku
Ku tahu dalam hati mu, kau risaukan aku
Tanpa kata, tanpa suara, isi hati mu menusuk kalbuku

Terus... aku menanti kata-kata mu
Riak wajah mu merungkai semua yang kau rasa
Aku terkedu, sedih membelenggu
Aku sayangkan mu.. peluklah aku!
Selagi aku di sini, bersama mu

Kau korbankan segalanya, aku perlukan itu.. aku mahukan itu, kau turutkan saja
Entah bagaimana aku, jika kehilangan mu
Rebah, kecewa.. semuanya bersatu
Jangan tinggalkan aku sendirian begini
Ku tak sanggup mengharungi dunia ini tanpa mu kerna ku tahu ku lemah bila tiada diri mu
Kau semangat ku, kau darah ku, kau jantung ku

Tiada pengganti, cuma kau yang satu
Aku rindu.. aku sayang.. pandanglah aku!
Semalam biarlah berlalu, esok akan hadir ceria aku bersama mu.

~25/07/2011, 0517 pagi~



The best mak i ever had!..Love u.XoXo

No comments: