Monday, 18 July 2011

Malas Makan





Pahah....!! mak dok tunggu kat dapoq suh makan.
Hahaha..apa nak jadi ni?
Makan pon kena suruh tapi itulah aku, ada sikap malas nak makan
Sekali makan, jangan dok kata apa

Pahah ni gemuk la, tembam dah pipi tu..Abah aku komplen
Aduyai, bila tak makan di suruh makan
Bila aku malas makan di paksa makan
Terima kasih Abah sebab concern kat anaknya iaitu aku yang malas nak makan ni..=D

12 tahun, aku 42 kg...19 tahun, aku 48 kg...24 tahun, aku 52 kg...27 tahun, aku 53kg
Peningkatan angka yang tak berapa nak menarik
Alhamdulillah aku sehat wala'fiat
Farhah dah makan?? tanya kakak tempat kerja aku
Tak lagi la kak, malas...jawab aku
Ishhhh la, bila entah kak nak malas makan mcm awak..
Heheee..jangan ikot kak, nanti kak slim parah saya!!
Leceh la kuaq makan dgn hang, lekeh sangat makan..kata maksu aku!
Abis tu...aku nak sumbat mana? kalo dah tangki perot ni penuh
Maaf ye..nanti di paksa, akan terkeluaq semula

Hahaaaa..jangan risau, aku tetap akan makan hari-hari
Walaupun aku sememangnya seorang yang PEMALAS untuk makan!!


4 comments:

Lily Lulu said...

heleh..setakat ko tu peah apa sgt la gemuknya...duh!

Cik Paah said...

haha...kedeba bommmm..dah makan tido aje ni bedah oi.

Lily Lulu said...

haha..mkn tp still jaga tau..gmuk ko mmg tak la..tp kolesterol je jaga..sekian ckp2 bersma dr lily lulu

Cik Paah said...

terima kasih dr lily lulu, farmasi ada, aku akan pi chek kolesterol n gula dlm badan..takat skrg 2 2 tu masih di bawah 4.0..ok x?