Saturday, 6 August 2011

Turun Naik




puasa sudah 6 hari
masa cepat betul berlalu
lagi 24 hari nak menyambut raya
alang~alang lagu tema belog aku pon dah bertukar... hehe.

harini teringin nak pi usha~usha baju kurung kat BTM
tengok haritu wahhhhh..berkenan di hati, kaler putih plus krim
nak terai pakai kaler gitu plop la, kot nampak ayu di pagi raya :)
tapi kemarin lalu depan butik aku tak ingat nama, baju kurung biru.. cantiknya!
macamana ni? beli satu atau dua sekali? duit..duit..
adik aku dari Ipoh nak bertemakan hijau, japgi jadi incredible hulk la aku..
adik beli, aku pakai.. adik tak beli, aku beli kaler lain..

hari~hari pi Bazar Ramadhan Tmn Kemajuan, area tempat keja aku
cuma meneman Maksu & Sepupu.. aku? aku takdak nafsu la..
call mak...Hello, Mak nak beli apa? baru aku beli.. aku kan jenis malas makan, gini jadinya
sabau aje lah.. sbb mak masak lagi sedap! yeahhhh..

ingatkan puasa ni, aku tido slps pukul 7 pagi bole tambah berat badan
nampak gayanya makin loose baju & seluar aku
berkeping~kepingan la aku.. apa nak jadi ni haa??
takpa, raya nanti pulun makan bertubi~tubi

sepasang kurung biru peberet song every raya
Khairil Johari Johar penyampainya
layan jap, layan sokmo..
selamat bertahan untuk puasa hari ini..




2 comments:

Lily Lulu said...

untung la ko peah...senang je trun berat

Cik Paah said...

tak syiok la weh..mcm melayang je jalan..:)