Monday 15 August 2011

Theme




Salam..:)

Sudah memasuki malam ke 16 Ramadhan, alhamdulillah.. harap amal ibadat kita di terimaNya, insyaAllah..

Bau~bau nak raya dah sampai ke minda aku.. lagu raya dah berkumandang, agak best jugak la kan! hehe.. baju raya dah dapat, tema tahun ni punya sama dgn tahun 2009 kaler cokolat plus putih..tudung bawal tengah mencari yang cantik~cantik ni, maybe esok nak raya baru aku jumpa..:)

Memandangkan adik aku kata tema family kaler hijau, makanya aku tunggu dia balik dari Ipoh, yg tak tau bila untuk belikan baju kurung.. kalo tak, aku pakai hok kaler cokolat tu la...ooyeahhh~

Okeylah.. untuk semua, selamat bershopping raya.. esok aku nak shopping kat Penang, org lain pi meeting.. aku ngular dgn adik~adik tempat keja, jejaka~jejaka plop tu.. :)

Babai...


No comments: