Sunday 7 August 2011

Kakak nasihat Ateh






Girl kat atas ni anak sulung kepada akak kedua aku, 5 tahun umo nya.. nama diberi Nurussyifaa', panggil Kakak aje, dulu montel sekarang dah kurus tinggi ikot aku, atehnya! ;p

Tiba~tiba aje aku buat entry pasal anak sedare sendiri ni, awat eh?..mesti ada sebabnya. yelah, tadi dia menyekolahkan aku..pasal rambut pompuan slps dia tgk new style hair cut aku :)


Kakak : ateh, rambut pompuan tak bole pendek tau..
Aku : ohh, yeke? sapa kata macam tu?
Kakak : kakak la yang kata..
Aku : hehe.. 
Kakak : meh kakak nak ikat rambut ateh.. ha, kan tak bole..
Aku : yela, sebab tu ateh pakai cekak rambut, nampak best kan??
Kakak : tak pon....


Hakhakhak, pandai betol la bebudak kecik memberi nasihat.. terima kasih eh! ateh love u lah, mwahxxxxx!


No comments: