Friday, 9 September 2011

HOT...link!




Hot Issue minggu ni : 6% caj topup mulai 15 September 2011


Kalo topup rm 5 kena bayar rm 5.30, kalo topup rm 10 kena bayar rm 10.60 dan yang lain nya, korang kira la sendiri eh.. :)

Bagi aku, tiada masalah sebab aku memang jarang nak topup handset.. asyik orang dok SMS in, CALL in ja.. kalo penting sangat, guna telepon rumah call balik. Bagi yang dok SMS aku tak balas tu, jgn sangka aku sombong eh tp aku memang dah tak topup dekat sebulan ni.. Line Expiry on 04.12.2011 :)

Ada pro & kontra bila dikenakan caj ni, dapat la berjimat cermat nak guna topup tu.. ni kalo yg muda mudi, topup rm 10 bole habis dalam masa sehari ja.. O.M.G.!

Benda ni sama la jugak dgn caj yg dikenakan bila kita makan KFC, Pizza Hut, McD and so on.. tapi kita tak nampak sebab kita dah terbiasa nakkan sesuatu, kita mesti dapatkan walaupun harganya byk mana sekalipon..

Jangan merungut sebab masing~masing ada kepentingan bersama.. Status FB aku tu saja lah nak mengHOTkan keadaan, tak efek langsung pon kat penyata kewangan aku bab topup ni.. walawehhhhh!!