Sunday, 18 September 2011

dulu & sekarang




eh.. kau, sudah tiada di sini
dulu kau di sini, sekarang dah kat sana
dulu hanya aku & kau, sekarang kau & dia
harap kau bahagia

dulu rajin lepak, sekarang aku hanya di tmpt keja & rumah
kau dah ada peneman sehidup semati, aku bila lagi??
tak apa, nanti sampai waktu.. tiba jua, percaya janjiNya
harap kita temui bahagia

dulu hari~hari sms, sekarang dah jarang
aku terasa, tidak.. sebab aku beri peluang kat kau
malas nak kacau lah.. :)
aku pun nak tgk kau bahagia

dulu & sekarang, aku tetap sama
tiada berdua, hanya keseorangan ke mana saja
itulah aku.. "alone but not lonely"
tersenyum gembira bila lihat kau bahagia..


3 comments:

Azumie said...

bila lagi nak ada peneman??

Cik Paah said...

:) pelan2 kayuh.. biar lambat, asalkan selamat smp destinasi yang dicari.. huhu

Cik yayaa said...

akk...mnaa??lma xupate blog 2..bz yer..hehe