Monday 10 October 2011

hati bercerita





"aku rindu dia"
bukan meminta tapi ia datang dgn sendiri
perasaan yang dah lama tak mengetuk pintu hati

sejenak terpikir dgn warasnya
adakah itu kata hati aku?
arghhhh, biar benar... adakah aku saja yang merasa sendirian?

jangan larut dalam perasaan, nasihat drpd aku untuk diriku..
aku taknak ia hanya sekadar bayangan gurauan
tiba dan pergi begitu saja

tak perlu mencipta sebuah cerita
jika ia hanyalah singgahan seminit dua
yang pasti... 
"kata hati tak boleh menipu, dan di mulut biarlah ia terus membeku"



2 comments:

Fiey said...

hati memang tak mampu tipu,
mulut selamanya jangan dibiar beku,
kita manusia biasa yang buka selalu mampu,
jangan biar terus tergores jiwa dalammu :)

ecewahhh..salam kenal dari fieyona. anyway..saye suke bace post2 awak:)

infieyonashoe.blogspot.com

Cik Farhah said...

tq... salam perkenalan jugak :)